מהומה בכנסת: דיון יצא משליטה בעימות של נתניהו – הרצוג • צפו

    איתי גדסי 5 Comment on מהומה בכנסת: דיון יצא משליטה בעימות של נתניהו – הרצוג • צפו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהומה במליאת הכנסת: יו"ר הכנסת עצר את דיוני המליאה באופן תקדימי לחמש דקות, לאחר שהאולם געש ממחיאות כפיים רמות שעלו מספסלי האופוזיציה, והפריעו את את המשך הדיון. יו"ר האופוזיציה סירב לעזוב את דוכן הנאומים, ונותר עם מקרופון כבוי.

    בסופו של דיון 40 חתימות שעסק בדו"ח העוני, יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג פנה לראש הממשלה נתניהו ואמר: "אני תובע ממך לעלות לדוכן ולהצהיר שרובי ריבלין הוא גם הנשיא שלך ולהגן על הנשיא שלנו. לא רחוק מכאן בכיכר ציון לפני 20 שנה אמרתם שאז לא שמעתם ולא ראיתם והיום אנחנו שומעים בדיוק את אותם הקולות שצועקים בפייסבוק".

    לאחר מכן עלה נתניהו לדוכן והשיב: "מניסיון אישי יש ביקורת על מנהיגים. אני מתנגד לכל הסתה וכל שיח אלים כלפי הנשיא או כל איש ציבור אחר. ובד בבד אני אמשיך להילחם על הזכות של כל אחד להביע את דעתו. אני רוצה לפנות לחבר הכנסת הרצוג ולדרוש ממנו לעלות ולגנות בכל פה את ארגון שוברים שתיקה".

    הרצוג על שוב לדוכן והשיב: "אתה אומר שאבו מאזן לא מגנה הסתה אבל אתה לא מגנה הסתה איומה ונוראה נגד נשיא מדינת ישראל".

    לאחר מחיאות כפיים שנשמעו משני צידי האולם ע"י הקואליציה והאופוזיציה ולאחר צעקות והפרעות רבות החליט יו"ר הכנסת על הפסקה בדיונים. יו"ר הכנסת היה נרעש: "המעשה שלי היה חריג, אבל לא היה כדבר הזה במליאת כנסת ישראל", אמר.

    לאחר מספר דקות חודש הדיון, והרצוג המשיך ואמר: שוברים שתיקה במצבים מסוימים חצו גבולות אבל צריך לאפשר לאנשים שלחמו בחזית להתבטא במקומות הנכונים. מה זה קמפיין השתולים? אנשים שהקריבו את נפשם. אני סולד מהדעה הזו אבל אני אלחם כדי לאפשר לאנשים לומר אותה. תלמדו להעביר מה זו דמוקרטיה.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מה אתם מראים חלקיק קטן ממה שאתם כותבים?? תעלו את הכל…..

    2. 4

      זה היה נשמע לפי הכותרת משהו יותר מענין………